Total Pageviews

Monday, January 3, 2011

Budak-budak baru.....

1. Minggu ni dah start ajar budak2 MMU...syukur alhamdulillah..Dengan sedikit ilmu yang dikurniakan, InsyaAllah dapat membantu untuk lulus cemerlang paper ACT pd final exam nanti..Debaran sebab ni 1st time ngajar budak standard lebih sikit dr SPM...doakan semuanya berjalan dengan lancar...

2. Thanks sebab doakan saya kembali semula di IJC...x sabar rasenye nk ngajar balik..rindu kat bunyi loceng dan sore2 bak pontianak mengilai di IJC.hahahaha.tu semue kenangan terindah 2 tahun yang lepas...

3. Kepada pelajar tuisyen saya untuk tahun ni, saya janji akan beri yang terbaik supaya mendapat A+ dalam exam SPM nanti..yang x pandai tahun lepas akan jadi pandai tahun ni..hahaha...xde rasenye dalam sejarah saya mengajar di tusyen, pelajar saya akan fail dlm paper akaun.So, dgn saya mudah saje..rajin dtg kelas + buat latihan yg diberi + doa + tawakal = A+...senang je formulanye...

k sehingga kite berjumpe lagi pade post yang akan datang...

Terima kasih, salam.
A.G

No comments:

Post a Comment